cure-real
Results 1 to 7 of 7

Thread: lof en aanbidding

Blog Entries
    4

lof en aanbidding

Man wat 'n wonderlike sessie van lof en aanbidding vanaand! Wens julle kon dit almal gevoel het.En dan het die Pastoor so lekker bypas preek ook gelewer! Dit was net wonderlik.Al wat my vreeskil grief is die mense wat laat kom vir kerk. Van die mense ken my dan wil hulle my groet, en dan breek hulle in op my tyd saam met Vader!Ek het al gepraat met hulle, maar dit help nie.Die mense van die sel wat 'n dieper verhouding met God het verstaan, maar die ander verstaan nie.Ek vraa julle raad asb (siende dat iemand anders ook al met mense dit moes oor praat)En jammer vir die sukkel aafrikaans. Na 26 jaar van die taal is dit nog een vn my swak punte
    'Y'varekh'kha ADONAI v'yishmerekha.[May ADONAI bless you and keep you.]
    Ya'er ADONAI panav eleikha vichunekka.
    [May ADONAI make his face shine on you and show you his favor.]
    Yissa ADONAI panav eleikha v'yasem l'kha shalom.
    [May ADONAI lift up his face toward you and give you peace.]'

Bemidbar 6:24-26
    [Numbers 6:24-26]

Blog Entries
    10
    Francois, gooi hulle 'n :"Ignore" want dit neem twee om te groet.... as jy respond, dan is dit jou eie skuld .... as jy :"Ignore" kry hulle dalk die boodskap
    The LORD is my Miracle

G_d was gracious He has shown favor

Hope is a seed
    God plants in our hearts
    to remind us
    there are better things ahead.
    -Holley Gerth

Blog Entries
    4
    Quote Originally Posted by Ta-An View Post
    Francois, gooi hulle 'n :"Ignore" want dit neem twee om te groet.... as jy respond, dan is dit jou eie skuld .... as jy :"Ignore" kry hulle dalk die boodskap
    LOL Ta-An. Dit is wat ek gedoen het. Nou is 2 van die mense kwaad vir my daaroor. Wonder hoekom hulle kerk toe gekom het. Om God te ontmoet of om ander mense in die kerk te kom bespreek.

Hoop julle almal het van dag 'n STUNNING GOD FILLED DAY!

Ek het eenmaal 'n verhaaltjie gehoor oor Andrew Murray. Die detail is dalk nie 100% in die kol nie (hierdie ou brein is ook nie meer wat dit was nie...) maar die strekking wel - dit is heeltemal waar.

Hy (Andrew Murray) was besig met sy daaglikse stiltetyd toe sy broer onverwags by sy huis opdaag. Di was op pad erens heen en het slegs 'n uur of wat tyd gehad om sy broer vir die eerste keer in jare te gaan groet. Andrew Murray se dogter het goed geweet dat haar pa nie gesteur mag word wanneer hy met sy stiltetyd besig was nie, maar het gevoel dat hierdie darem buitengewone omstandighede was. Sy het haar pa se studeerkamer binnegsluip en haar pa op sy kniee gevind. Sy het verskoning gemaak dat sy hom onderbreek, maar verduidelik dat haar oom daar was en dat hy binnekort weer sou moes vertrek.... Andrew Murray het bloot ges "S asb vir hom, ek is jammer, maar ek is besig met die Koning...." Die uiteinde is dat sy broer vertrek het sonder om hom te sien.

Wanneer 'n mens besig is met die Koning, is geen onderbreking geregverdig nie... Hy is dit immers werd!

Blog Entries
    10
    Quote Originally Posted by Francois Marais View Post
    Nou is 2 van die mense kwaad vir my daaroor. .
    Vertel dat as hulle betyds is vir kerk, jy hulle voor die tyd sal groet, ander is hulle welkom om na die tyd saam met jou te gaan koffie drink
    The LORD is my Miracle

G_d was gracious He has shown favor

Hope is a seed
    God plants in our hearts
    to remind us
    there are better things ahead.
    -Holley Gerth

Francois
    Dis n baie moeilike situasie en om eerlik te wees, kan ek persoonlik nie vir jou raad gee en s doen sus of doen so nie, ek weet hoe jy voel, ek sit in die selfde boodjie as jy, net met n bietjie van n ander aspek.

Ek raak ongelukkig dat andere nie so ernstig is en prioriteit maak met Vader se dinge nie, daar is altyd iets anders wat groter prioriteit ontvang as die dinge van Vader en Sy eer en om tot Hom te aanbid in die gees.

Dink hieraan, plaas jouself in die skoene van daai persone wat bly is om jou te sien, hulle kom laat en wil uit liefde en dankbaarheid jou kom groet, nou ignorer jy hulle en hulle dink jy is kwaad vir hulle of hulle sien dit dalk selfs as hoogmoedigheid.

Ek het wel gelet dat jy ges het dat jy vir hulle ges het dat hulle vroeer moet kom, maar hoe en wat presies het jy vir hulle ges dat hulle moet vroeer kom?

Dalk moet jy vir hulle in neederigheid en sagmoedigheid (baie baie baie baie baie belangrik) gaan verduidelik Sonder om neer te sien op hulle en vir hulle verduidelik hoekom presies jy wil h hulle vroeer moet kom omdat jy teen die tyd wat hulle tans daar aankom in die Gees is en n sekere vlak van aanbidding bereik het, en nie een oomblik met jou gemeenskap met Vader wil mis nie.

Sommige mense wat nog nie so n hegte verhouding met Vader het nie (hier - net hier moet jy baie baie versigtig ook wees om jouself nie op n troon te plaas nie, of hor te ag as iemand anders nie) kan dalk aanstoot neem as hulle nie presies verstaan hoekom ons op sekere maniere optree nie, soos bv om nie gesteur te word tydens gemeenskap met God nie.

Onthou die tyd wat jy ook nog nie so n heerlike belewenis met Vader gehad het nie en gevoel het asof jy in die hemele was toe jy n broerder of suster in die gemeente weer op n Sondag gesien het en hom of haar uit blydskap en liefde gaan groet het omdat jy waarlik na hulle verlang het, hoe sou jy gevoel het as hulle jou sou ignorer of snaaks aankyk? Dalk op daai tyd het jy ook toe nog nie n intieme verhouding met Vader gehad nie, maar daai person het jou nogsteeds in Liefde gegroet.

Sien dit so: Wanneer n Professor met 5 grade en sy MBA en 7 diplomas besig is met iets by die huis en sy 2 jaarige seuntjie of dogtertjie kom na hom toe aan gehardloop wil die 2 jarige kindjie nie hoor of sien x = y-2x(5x+y) nie, die kindjie wil net n bietjie pappie liefde h. Net so dalk met die mense wat laat kom en dalk net hulle liefde wil deel.

Wys deur jou lig wat jy skyn, dat jou gemeenskap met Vader vir jou baie belangrik is, en bid en vra ook Vader dat Hy dit vir hulle sal bekand maak, die Heilige Gees sal dan dit vir hulle uitwys.

Vir ons wat Vader intiem liefhet moet sorg dat ons nie by daai plek kom waar ons as stemmend en afstootlik blyk te wees nie, ons moenie onaanraakbaar raak vir ons naaste nie, dan raak ons onnatuurlik en verwerplik deur die mense rondom ons. Die wereld lees nie hulle Bybels nie, hulle lees ons, en ons moet sorg dat ons die regte Woord uitstraal vir andere en dit sluit soms in Lankmoedigheid, Sagmoedigheid, goedheid, getrouheid .... Toon deur jou lewe, optrede en vrug die Gees van God in jou, want dis die Gees van God wat lewend maak!

Hou altyd baie duidelik in sig die baie fyn lyn tussen om in liefde op te tree en kompromie maak met die sonde.

Een ding wat baie baie belangrik is Bewaar jou hart, en moenie jou hart verhard nie, dis glad nie die regte paadjie om te stap nie. Ek hoop jy sal verstaan.

Indien hulle dalk daar aankom en jy is besig om te bid, vat hulle hand en begin sommer vir hulle te bid, en nie iets soos Ag Vader wys tog vir Kosie/Sannie dat hulle betyds moet kom vir kerk Nee, nee nee. Bid waarlik vir hulle vir iets soos dat Vader hulle sal Seen en sal aanraak met die boodskap en hulle sal groei tot groter hoogtes in die Gees sodat Sy Naam sal verheerlik word so iets, en indien jy begis is met lofprysing, gryp hulle aan die lyf en toon vir hulle jou groot blydkap wat jy het in jou hart teenoor Jesus dat Hy jou vrygekoop het van die sonde.

2 Korinthiers 3:1 - 6
    Begin ons weer om onsself aan te beveel? Of het ons miskien, soos sommige, aanbevelingsbriewe nodig aan julle of van julle?
    Julle is ons brief, geskrywe in ons harte, geken en gelees deur alle mense; omdat julle duidelik n brief van Christus is deur ons diens berei, geskrywe nie met ink nie, maar met die Gees van die lewende God; nie op kliptafels nie, maar op die vleestafels van die hart.
    So n vertroue het ons deur Christus by God.
    Nie dat ons uit onsself bekwaam is om iets as uit onsself te bedink nie, maar ons bekwaamheid is uit God, wat ons ook bekwaam gemaak het as dienaars van n nuwe testament, nie van die letter nie, maar van die gees; want die letter maak dood, maar die gees maak lewend.

Blog Entries
    4
    Quote Originally Posted by Psalm View Post
    Ek het wel gelet dat jy ges het dat jy vir hulle ges het dat hulle vroeer moet kom, maar hoe en wat presies het jy vir hulle ges dat hulle moet vroeer kom?

Dalk moet jy vir hulle in neederigheid en sagmoedigheid (baie baie baie baie baie belangrik) gaan verduidelik Sonder om neer te sien op hulle en vir hulle verduidelik hoekom presies jy wil h hulle vroeer moet kom omdat jy teen die tyd wat hulle tans daar aankom in die Gees is en n sekere vlak van aanbidding bereik het, en nie een oomblik met jou gemeenskap met Vader wil mis nie.

Sommige mense wat nog nie so n hegte verhouding met Vader het nie (hier - net hier moet jy baie baie versigtig ook wees om jouself nie op n troon te plaas nie, of hor te ag as iemand anders nie) kan dalk aanstoot neem as hulle nie presies verstaan hoekom ons op sekere maniere optree nie, soos bv om nie gesteur te word tydens gemeenskap met God nie.

Onthou die tyd wat jy ook nog nie so n heerlike belewenis met Vader gehad het nie en gevoel het asof jy in die hemele was toe jy n broerder of suster in die gemeente weer op n Sondag gesien het en hom of haar uit blydskap en liefde gaan groet het omdat jy waarlik na hulle verlang het, hoe sou jy gevoel het as hulle jou sou ignorer of snaaks aankyk? Dalk op daai tyd het jy ook toe nog nie n intieme verhouding met Vader gehad nie, maar daai person het jou nogsteeds in Liefde gegroet.

Sien dit so: Wanneer n Professor met 5 grade en sy MBA en 7 diplomas besig is met iets by die huis en sy 2 jaarige seuntjie of dogtertjie kom na hom toe aan gehardloop wil die 2 jarige kindjie nie hoor of sien x = y-2x(5x+y) nie, die kindjie wil net n bietjie pappie liefde h. Net so dalk met die mense wat laat kom en dalk net hulle liefde wil deel.

Wys deur jou lig wat jy skyn, dat jou gemeenskap met Vader vir jou baie belangrik is, en bid en vra ook Vader dat Hy dit vir hulle sal bekand maak, die Heilige Gees sal dan dit vir hulle uitwys.

Vir ons wat Vader intiem liefhet moet sorg dat ons nie by daai plek kom waar ons as stemmend en afstootlik blyk te wees nie, ons moenie onaanraakbaar raak vir ons naaste nie, dan raak ons onnatuurlik en verwerplik deur die mense rondom ons. Die wereld lees nie hulle Bybels nie, hulle lees ons, en ons moet sorg dat ons die regte Woord uitstraal vir andere en dit sluit soms in Lankmoedigheid, Sagmoedigheid, goedheid, getrouheid .... Toon deur jou lewe, optrede en vrug die Gees van God in jou, want dis die Gees van God wat lewend maak!

Hou altyd baie duidelik in sig die baie fyn lyn tussen om in liefde op te tree en kompromie maak met die sonde.

Een ding wat baie baie belangrik is Bewaar jou hart, en moenie jou hart verhard nie, dis glad nie die regte paadjie om te stap nie. Ek hoop jy sal verstaan.

Indien hulle dalk daar aankom en jy is besig om te bid, vat hulle hand en begin sommer vir hulle te bid, en nie iets soos Ag Vader wys tog vir Kosie/Sannie dat hulle betyds moet kom vir kerk Nee, nee nee. Bid waarlik vir hulle vir iets soos dat Vader hulle sal Seen en sal aanraak met die boodskap en hulle sal groei tot groter hoogtes in die Gees sodat Sy Naam sal verheerlik word so iets, en indien jy begis is met lofprysing, gryp hulle aan die lyf en toon vir hulle jou groot blydkap wat jy het in jou hart teenoor Jesus dat Hy jou vrygekoop het van die sonde.

2 Korinthiers 3:1 - 6
    Begin ons weer om onsself aan te beveel? Of het ons miskien, soos sommige, aanbevelingsbriewe nodig aan julle of van julle?
    Julle is ons brief, geskrywe in ons harte, geken en gelees deur alle mense; omdat julle duidelik n brief van Christus is deur ons diens berei, geskrywe nie met ink nie, maar met die Gees van die lewende God; nie op kliptafels nie, maar op die vleestafels van die hart.
    So n vertroue het ons deur Christus by God.
    Nie dat ons uit onsself bekwaam is om iets as uit onsself te bedink nie, maar ons bekwaamheid is uit God, wat ons ook bekwaam gemaak het as dienaars van n nuwe testament, nie van die letter nie, maar van die gees; want die letter maak dood, maar die gees maak lewend.
    Dankie Psalms. Ek het die regtig nodig gehad. Moes vanoggend na ek jou post gelees het groot om verskoning gaan vra het by Vader.

Op die vraag wat ek hulle vertel het. Ek het hulle gedeel wat ek voel as ek lof en aanbid. In die sel ontmoetting het die Vader (en HG) 'n ander persoon en my aangeraak. Dit was wonderlik. Ek kon net stil bly en stil gesit het op my kniee. Na die gebed het ons met hulle gedeel wat ons gevoel het en verduidelik hoekom ek net stil geword het. Hulle het verstaan wat ek bedoel het. Ek het hulle ook gevra dat as hulle sien ek staan toe o en sing dat hulle net na die diens sal wag dan kan ons almal lekker oor 'n koppie koffie gesels en mekaar groet. Van my vriende het gister aand met die lof en aanbidding in die kerk ingekom, my gesien en gewag tot na die lof en aanbidding om my te kom groet. Hulle loop 'n pad saam met Vader en hulle het al gevoel wat dit beteken as die Vader mens aanraak.

Ek moet erken. As iemand my uit Vader se hande ruk as ek aanbid is die moeilik om daai persoon liefde te toon. Dan maak ek sommer vrug slaai soms (as ek vergeet van Gal 5:22) - Sal daaraan moet werk

Ek moet dankie s ek dink ek het weer begin verval in geestelike hoogmoed. Ek bid net dat iemand anders ook dieselfde mag raaksien in hulle en die Vader vra om vergifnis.

Wel ek bid dat hulle 'n nader pad met Vader sal loop en dat hulle ook nie sal kan wag om in die teenwoordigheid met die Vader te kom nie,..

Ek sal weer met hulle gaan gesels. Al probleem is dat van die ouens so vas kyk in ek ek ek dat dit nie waar is nie, en al benader mens hulle met liefde help dit nie. Hulle luister nie na mens nie.

Sterkte aan al die mense wat sukkel met dieselfde en ander probleme van mense wat nie verstaan wat ons deur gaan nie.

Groete en Liefde in Jesus...

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)